'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

DAGEN EFTER..

Hej!

Tänkte dra en uppdatering om igår och om livet. Kommer bli ett av de jobbigaste inläggen hittills att skriva. Fuck it, läs om ni vill som sagt, ingen tvingar er!

Jag hade sett framemot en kräftskiva med släkten igår, allt började bra precis som förra året. Men sen när en del hade fått lite för mycket alkohol i kroppen så började diskussionerna flöda. Jag och Conny hamna i ordbattle om jobb osv. Helt plötsligt får jag höra att jag får skylla mig själv att jag inte har något jobb, jag lackar ur såklart. Ska inte gå in på detalj helt, för det är jävligt känsligt. Det vart skit av det hela, jag vart deppig som fan. Ringde Alex för att prata av mig lite. Men skitsamma, kvällen blev sämst till slut, allt bara blev skit. Jag var inte full, jag var besviken, jag är besviken. Jag orkar inte ta skit, jag gör så gott jag kan, men känner mig så otroligt hjälplös, att vara arbetslös i dagens samhälle är fan inte enkelt, jag funderar på att gå under jorden ett tag. Det är äckligt jobbigt, jag kan inte ens prata om vissa grejer med mina bästa vänner för att jag inte vet hur jag ska formulera mig, det är för jobbigt helt enkelt. Jag har varit helt borta hela dagen idag, ingen ångest, mer att jag mår dåligt av att vara jag. Funderingarna har gått fram och tillbaka, om jag inte får svar på jobb inom de närmsta veckorna så ska jag plugga vidare, nu är det slut med att sitta hemma. Jag måste leva ordentligt. Så ser det ut just nu, varför jag skrev att det här kommer bli det jobbigaste inlägget för mig att skriva är för att det är så känsligt, så privat men jag måste ändå få ur mig det. För jag brukar må bättre efter att ha skrivit av mig de värsta liksom. Jag antar att jag är en dålig människa, men så är det bara. Jag har slutat tro på mig själv, förlåt för att jag typ är världens deppigaste kille på planeten, men fuck it, fuck it all!

Att det en dag kan kännas så bra och sen en dag kännas så jävla dåligt.

Over and out..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: