'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

HATAR PENGAR.

Hej!

Fattar inte varför allt ska kosta pengar.. eller fattar gör jag väl men tycker det är förjävligt! Just nu är det torrare än någonsin, kommer inte ens ha råd att handla julklappar i år, fyfan vad jag kommer uppskatta pengar på ett helt annat sätt när jag väl har sen.
Som tur är har jag råd att gå ut den 30e, men efter det så blir det nada ett par månader! Dessutom så vill jag göra något galet/spontant, som att åka till Jönköping och hämta Alex under dem nästkommande dagarna, känner lite folk i Habo som man kanske ska överraska. Men, sen kom jag på, aaaah pengar... Ne nu är jag bitter, jag orkar faktiskt inte sitta här och ruttna.. Så säger folk, gör något åt saken! Ja fine, hade jag kunnat lösa det nu hade jag gjort det, men inte enkelt i dagens samhälle, tyvärr!

Ett exempel på hur min dag har varit..
1. Gick och la mig klockan 06.30 ungefär (tummen upp Marcus)
2. Gick upp 14.00 (redan där är dagen ganska körd)
3. Käkade runt 14.40, fixade grejer hemma så som diska osv.
4. Har suttit vid datorn sen dess.

Vad är det för liv?

Nej allvar nu, jag ber på mina bara knän för förändring snart.

Over and out!

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: