'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

HAHA JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA..

Åter igen.. jag ber om ursäkt för den sjukt dåliga uppdateringen! Har bara kommit i sånt där stim där jag inte pallar blogga! Har tänkt uppdatera i en veckas tid nu men det har inte blivit av, så nu kommer det. En söndags uppdatering, haha vi kör på :)

Förra helgen var jag och Alex i Motala, det var både en lyckad och ej så lyckad kväll om ni förstår, hade sjukt kul fram tills min hjärna kollapsa. Men shit happens, nu går vi vidare! I veckan har jag sökt jobb och legat sjuk på samma gång, hostat konstant i 2 veckor, funderat ett tag på att ringa vårdcentralen men det börjar släppa nu så hoppas på det bästa :)

Jaja till veckan som kommer då, så har jag nada planerat! Ska försöka hitta på något men haken är att jag inte har några cash fram tills den 25:e! Det suger att vara arbetslös ganska mycket..

Det var allt för denna gång, ska försöka bli bättre på att blogga nu, men jag kan inte lova något! Ha det så bra allihopa, pusshej!

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: