'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

FÅR VÄL SÄGA GOD JUL DÅ.

Hej!

Jaha då var det julafton igen, den 20:e för min del. Firar jul hemma i år med mamma, pappa och Rickard bara. Blir hur skönt som helst :) Hoppas ni alla får en bra julafton för det ska jag ha, även om det är lite samma sak varje år så gör man det ju bara en gång om året och traditionerna är till för att hållas!

Kan bara dra en jämnförelse till tennisen där, i Wimbledon till exempel så har man spelat med vit dress så länge som turneringen har pågått och det är väl en cirka 100 år. Så när man har traditioner ska man se till att ta vara på dem tycker jag :)

Jaja har nyss sett klart filmen "fire with fire"! Jävligt bra faktiskt, kan rekommendera den :) men nu ska jag avrunda med lite hem till midgård innan det är dags att sova.

Det var allt för denna gång, ha det så bra och god jul på er!

Puss

/ M.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: