'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

UPCOMING WEEK.

Dåså tänkte dra en uppdatering om den kommande veckan. Känns som om jag har lite skrivtorka, inte det här riktiga flytet jag brukar ha när jag skriver första bokstaven i mina inlägg så brukar allt bara flyta på och bli hyfsat bra :) hoppas jag iallafall?? haha..

Måndag-onsdag har jag inga planer mer än att börja kolla runt på olika utbildningar eller jobb! Yami tipsade om några bra sidor så tänkte checka dom :) Har bara inte haft motivationen att göra något "nyttigt" den senaste tiden. Bara suttit av en del dagar, spelat, kollat fb och tråkat. Måste få den där tändningen jag fick av Eskilstuna så ska allt nog lösa sig för eller senare!

På torsdag åker jag till Strängnäs iallafall, krökar med Alex och hjälper hans pappa och Tina att flytta! Blir skojjigt, ska biffa upp mig och bära allt jag ser :D hahaha! Nej men det blir sweet, så åker jag hem på lördag eller nått. Sen får vi se vad som händer med allting, jag lever lite i de ovetandes värld just nu! Allt kommer säkert komma jävligt impuls och jag har inte koll på så mycket saker. Men wtf, jag ska leva i nuet och göra det på mitt sätt :)

Det var allt, ha det så bra alla!
Puzz jao

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: