'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

TORSDAG.

Jaha redan torsdag och halvägs igenom Augusti, är det bara jag som tycker att tiden går lite för fort ibland? Man får stanna upp och tänka efter vad som egentligen händer runt om en, så känner jag ofta. Att fan vad hände då, vad gjorde jag då, vad sas det då osv! Men jag vet inte, jag kanske börjar bli gammal haha, det sägs ju att tiden går snabbare när man är äldre.. Men vafan jag är ju inte ens 20 år haha ;)

Ja denna torsdag och helgen kommer i princip spenderas hemma bara tillsammans med lillebrur. Ikväll blir det en massa filmer och bara skitsnack. Min bror är ändå för jävla bra ibland :)

Nehe jag ska inte sitta här och bli långdragen, ha det bra alla!

Ska du ha en stänkare?

/ M.

Jag och bror i Turkiet, saknar det något fruktansvärt mycket! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: