'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

20 ÅR!

One week later...

Hej!

Jaha då ligger jag i sängen som 20 år, känns helt awesome om du frågar mig! Klart det finns nackdelar och fördelar med att vara ung, så har jag ofta tänkt men samtidigt så känner jag att det här ska bli mina bästa år, fram tills 30 då jag säkert kommer börja åldersnojja jävligt mycket haha, men men we all have to deal with it!

Min födelsedag blev jättebra, bättre än väntat faktiskt! Var lite små fundersam hur det skulle bli men olika privata familjesaker men det löste sig, kändes bra iallafall! Vill såklart tacka för alla gratulationer ännu en gång, tacka mina vänner och min familj för att ni finns i mitt liv, jag älskar er 1000 varv runt jorden och tillbaka! <3

På tal om annat så avslutades tennissäsongen igår (eftersom klockan är 03:59 i skrivandes stund), så nu undrar jag lite vad jag ska fördriva dagarna med, men det blir antagligen det vanliga, datorn! Men ska försöka ut och promenera några gånger i veckan så jag inte blir helt instängd.. Eftersom jag förut var van med att ha en idrott att gå till, röra mig och träna så känns det tufft att inte göra det, märker hur jag har tappat kondition och styrka.. Tur att jag försöker hålla det uppe med att träna hemma :)

Jaja klockan börjar bli mycket och jag tror att jag fått med det jag ville skriva! Annars kommer ett nytt inlägg snart eller jag hoppas att det gör det, måste få igång bloggandet! Känns bra att skriva här så förstår faktiskt varför jag inte gör det oftare! Ska försöka bli bättre på det, promise!

Men nu ska jag försöka sova, en ny dag comin' up! Vad som händer det märker vi då :)

Godnatt

/ M.
 
- En bild som togs för ett par veckor sen, just so you know! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: