'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

MÅSTE FÅ IGÅNG MITT BLOGGANDE.

Det fortsätter att gå trögt för mig när jag ska blogga. Men grymt att få så många läsare när jag väl bloggar! Tack så mycket till alla som läser, senast hade jag alltså rekord! Känns riktigt bra, därför måste jag också bli bättre så att ni kan titta in oftare.

Har hänt en del sen senast! Höjdpunkten är att jag i Maj nästa år kommer att gå en bartenderutbildning på en månad på Kos (grekisk ö för er som inte visste), det känns grymt! Äntligen tog jag tummen ur röven och gjorde något, så det är en höjdpunkt verkligen! Så just nu letar jag efter jobb så att jag kan få in pengar under det halvåret som är kvar innan jag åker.

Övrigt så måste jag hitta på saker att skriva om, tänkte en stund att jag skulle öppna en tennisblogg men eftersom inga av mina vänner gillar tennis så känns det uteslutet. Skulle verkligen behöva tips om vad jag kan blogga om istället för bara min vardag så kan vara jävligt slö eller som ÄR jävligt slö för tillfället! Vi får se om jag kommer på något :)

32 dagar tills lilla jag blir 20 år också, känns overkligt på något sätt. Här har jag gått runt och ansträngt mig till att vara barnslig och fortsätta vara barn men snart känns det som att det är omöjligt. Jag menar inte att bara för att man är 20 så kan man inte vara barnslig, klart man kan!! Men jag borde kanske göra mer vuxengrejer, en sak är till exempel att den är tidpunkten ska jag sova (04.03 i skrivandes stund) not good Marcus! En annan sak är att jag kanske inte ska dricka alkohol en 3 dagar i veckan, vilket kroppen inte heller mår bra av, men jag lever och jag vill leva livet fullt ut även om det är svårt att göra det i min situation.

Just nu skriver jag bara på allt som ploppar upp i min hjärna, blir säkert konstigt att läsa men wtf! Vi kör, eller hur?

Btw så dygnar jag inatt för att göra om dygnsrytmen, sen funderar jag på en promenad runt 8 tiden, om jag är lika pigg då vill säga!

Puss på er

/ M.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: