'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

JA JAG ÄR HOPPLÖS..

Hej!

Varit ett tag sen som vanligt, jag börjar bli jävligt dålig på detta. Men det kommer ett inlägg då och då i alla fall, plus poäng på det herr Söderberg! Känner lite att detta inlägget kommer väl inte handla om något speciellt egentligen, ligger bara och skriver det som poppar upp i min hjärna.. I skrivandes stund så ligger jag i sängen och ska väl sova om ett par minuter eller så, men det märker vi som en god vän sa! Ska säga en sak, och det är att jag mår ovanligt bra nu för tiden, jag får inspiration att göra saker, jag får motivation att vilja, jag ser ljust på dem kommande fem åren på ett sätt jag inte gjort tidigare, så det känns som att jag är påväg till något bra men samma sak där, det märker vi, antingen har jag rätt eller så står jag där med lång näsa! Har också en ny person som inspirerat mig, varje gång jag lyssnar på honom så blir jag jävligt pepp, Malcolm B! Du är awesome, keep it up! I övrigt så rullar det på, 21 dagar om jag inte tappat bort mig, tills jag fyller 20 år, nära nära nära! 20 är en ålder jag kommer vara stolt över att vara, men samtidigt är jag rädd att åldersnojjan kommer att komma, kanske inte under det året jag är 20 men när jag fyller 21, 22 där, men det märker vi hahaha! Tack Robin Söhr för att jag börjat använda dessa 3 ord hela tiden, DET MÄRKER VI! FUCKING FUCK.. Haha

Tycker att det ändå är skönt att bara skriva en flytande text såhär om det jag känner för, känns bra! Upcoming week så åker jag till Strängnäs på tisdag och är åter hemma på söndag, jag och Alex ska träna, söka jobb men säkert dricka en och annan droppe alkohol också, får man ju aldrig glömma ;)

Det var allt från mig denna gång, hoppas nu för fan att det inte tar lika lång tid som det brukar göra. . Men åter igen

Det märker vi.

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: