'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

VAR ETT TAG SEN SIST..

Gått 12 dagar sen jag bloggade sist, ganska dåligt om jag får säga det själv.. Kommer antagligen bli så att jag slutar helt tyvärr.. Eller att det kommer enstaka inlägg men jag ska ge det en sista chans och verkligen försöka.

Vi har en intressant helg, eller rättare sagt "jag har en intressant helg", vi får se hur allt blir. Det jag vet är att jag kommer vara ruskigt onykter, boxningshandskarna på och munskyddet i, haha nej men skämt o sidå (stavning) så blir det kul att se vad som händer och hur det artar sig.

Annars är jag så trött på mänskligheten och speciellt alla dumma brudar som finns där ute, fan skärp er.. Asså vissa får jag fan spader på, tur att det finns dom enstaka som verkligen är bra. Men då menar jag enstaka, max 5 st kanske. Mamma är inräknad bland dom fem, fattar ni hur illa det är? Klart mamma är bäst, liksom den kvinnan jag ser upp till allra mest. Lika så pappa är den man jag ser upp till mest, ja ni fattar grejen tror jag. Det enda jag kan säga är att jag börjar bli så less på hur folk hanterar saker och ting, och jag säger inte att jag är bättre än alla andra, verkligen inte. Men jag är vuxen nog att veta hur man hanterar en del situationer, jag är vuxen nog att veta när jag gjort rätt eller fel.

Ja det var allt, lite sådär halv knasig uppdatering kanske men wtf!
Just det, köpt Fifa 13 också och verkligen nördat det idag, rekommenderar att ni köper :D

Puss

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: