'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

VI DRAR DIT PALMERNA BOR.

Jahapp, ligger just nu i sängen och funderar på framtiden. Tänkte slänga in ett blogginlägg nu, sen sätta på en film att somna till. Skönt att bli trött såhär "tidigt" haha.. Har vant mig vid att gå och lägga mig sådär vid klockan 4.00 - 4.30 och gå upp 13-14 tiden. Kanske kan somna någon timma tidigare denna natt, så vi går mot bättringsvägen :)

Till framtiden då, sitter och pumpar Medinas låt, där palmerna bor. Känns som att jag är en kille som skulle vilja bo där palmerna bor om ni förstår vad jag menar. Utomlands alltså, inte i detta sega Sverige som jag lärt mig att vara anti de senaste åren! Hörde om en kille från Södertälje trakten tror jag, som jobbar i Magaluf på "Grabbarna Grus Beach Club" något sånt, kommer inte ihåg exakt. Han jobbar som bartender och levde i princip semester livet, alltså de här ultimata, sen tjänade han bättre än bartenders i Sverige. Så fatta den, typ festa och chilla vid poolen och samtidigt jobba, låter fan för bra! Men vet samtidigt inte, måste fundera och kolla runt på olika möjligheter, vad det kan kosta osv. Vi får se, har en del idéer som snurrar i huvudet just nu, vilket är bra :)

Jag vet att jag snackade om att jag skulle börja plugga i förra inlägget och det är ett alternativ som står kvar. Men måste kolla över lite andra saker först, dels så lär jag ju utbilda mig till bartender och då "pluggar" jag ju ändå vidare liksom haha :) life is complicated!

Nej nu ska jag slå på en film och sen soooova! Hoppas ni mår bra och får en bra fortsatt vecka :)

Puss och godnatt!

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: