'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

JAG KOMMER ATT SAKNA DIG.

Hej igen!

Ja vart ska jag börja, har haft ett par sorgliga dagar, min farmor gick bort natten till i lördags.. Känns helt overkligt, för en månad sen var hon här och firade att jag fyllde 20 år och nu är hon borta.. Jag kan inte för en sekund förstå det och jag tror inte att jag kommer att förstå det på ett bra tag. Jag älskade såklart henne, hon var familj och jag bryr mig till det yttersta om min familj. Kommer kännas overkligt väldigt länge, men det här är ju livets gång.. Människor kommer och människor går tyvärr.. Men det ska du veta farmor, om du kan se mig eller läsa det här nu så ska du verkligen veta att jag kommer att sakna dig så mycket! Men jag hoppas att du får det bra nu. Hälsa mormor från mig också. Vila i frid älskade du!

Får flashbacks samtidigt, för 8 år sedan den 28 december 2004 så dog min mormor och nu den 15 december 2012 så går alltså min farmor bort. Tung jul väntar på nytt, men hoppas som sagt att ni får det bra tillsammans på andra sidan!

Det var allt för denna gång.

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: