'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

GOTT NYTT ÅR!

Hej kompisar!

Jaha då var det ett nytt år igen, 2012 blev 2013! Vill önska er alla ett gott nytt år och god fortsättning osv. God fortsättning brukar man väl oftast säga efter jul men jag säger det nu istället bara för att jag kan :)

Nyårsafton blev väldigt rolig, den spenderades med roligt folk ute i Värmdö (Stockholm för er som inte visste), blev en hel del alkohol och roliga diskussioner, även raketer, skumpa och sång var på schemat, allt vart jätte lyckat anyway :)

Idag vaknade jag upp med huvudvärk efter all bira, vin, whisky och skumpa från gårdagen men men man får ju skylla sig själv i sådana situationer haha! Nu mår jag dock fint och sitter i Strängnäs för att jag pallade inte köra hela vägen hem idag, men imorgon åker jag hem och ska vara hemma för första gången sen i lördags, kommer bli nice att komma hem :)

Jaja, Alex har däckat och jag funderar på att sitta uppe en stund till sen göra samma sak :)

Tack för visat intresse, nu ska jag dricka vatten och se någon film!

Puss

/ M.
 


HAHAHAHA... Kul bild som jag hittade på Alexs dator :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: