'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

TUNG DAG, MEN NYA MÖJLIGHETER DYKER UPP.

Hej vänner!

Ja fan vad jag vill radera den här dagen, allt går så fort.. Jag hänger inte med, men vad jag vet är att jag totalt älskar sönder mina föräldrar även om jag suger på att visa det. Men utan dom hade jag ju inte funnits uppenbarligen, men allt dom gör vet jag att det är för att hjälpa mig, bara det att jag tycker 4 månader som arbetslös är lång tid och jag tröttnar på att sitta och inte göra någonting men samtidigt har jag ingen motivation till någonting, vilket också suger. Så frågan är vad jag ska göra, hur jag ska bära mig åt för att det ska bli bättre..

Sitter just nu helt oplanerat i Strängnäs och dricker vin, om 7 timmar ska vi upp och gå på miroi, planen är att vi krökar hela vägen in i kaklet, vem stoppar oss egentligen? Jag tänker köra, jag tänker inte låta någon stoppa mig. Men en dag tänker jag växa upp ordentligt, men den dagen får verkligen vänta.. Just nu vill jag leva livet max, men samtidigt märker jag att jag inte mår bra av det, men just i detta nu skiter jag i det. FULLT ÖS!

Resten av veckan är planerad att stanna här och åka hem på söndag men vi får se hur jag tänker fram till dess. Nee fan återgå till alkoholen nu Marcus Söderberg, nämnde jag att vi drack?

Just det, en checklista för vad jag vill få gjort inom en snar framtid:

1: Köpa nya kläder
2: Flytta hemifrån (periodvis)
3: Tatuera mig
4: Söka bartenderutbildning
5: JOBBA SOM BARTENDER!

5 lätta punkter, låt mig fixa alla dom! Peace out bloggen, take care!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

/ M.
GRRRRR BABY!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: