'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

FAN VAD TIDEN GÅR.

Tjena tjabba hallå!

Klockan slog precis 00.00 och detta betyder den 27 december, alltså torsdag redan denna vecka. Tiden går fan för fort ibland och dem säger att den går bara fortare ju äldre man blir.. Skrämmande!

Jahapp har nyss kommit hem från en trevlig filmkväll hemma hos Frida och Jennie, kollade på Taken 2 och snackade skit. Tummen upp på det! Igår var jag även där och drack, spelade sexspel och hade allmänt trevligt. :)

Saker som kommer nu då, denna torsdag ska jag åka till Skärholmen med Rickard för att handla lite shit inför nyår, eller en skjorta ska inhandlas. Lite sådär tveksam till hur mycket folk det kommer vara där imorgon och hur utplockat det kommer vara, dessutom har jag tänkt att åka mitt på dagen eftersom jag är trött på morgonen, haha blir intressant! :)

Till helgen kanske jag ska hjälpa en kompis kompis att flytta och på nyårsafton ska jag befinna mig i Stockholm med bland annat Alex och Robin, blir säkert nice :)

Jaja snart 2013, counting down! Nu ska jag spela eller kolla på mer film, känner mig allmänt lat.. Kanske borde träna lite grann också! Märker vi!

Godnatt så länge

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: