'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

SSK 4-3 VÄSTERÅS.

Hellou!

Happ då har man varit på hockey igen, för första gången på jävligt länge dock. Som rubriken visar så såg vi Södertälje mot Västerås. Självklart håller jag på de sistnämnda eftersom det är där jag är född, men tyvärr så blev det förlust på straffar. Orättvist om jag får säga det själv, Västerås var betydligt bättre än Södertälje. Men men shit happens.

Annars ser veckan lugn ut, inte några planer alls före julafton på måndag, ska handla julklappar på fredag haha.. Ute i sista minuten som vanligt! Juste måste köpa ett nytt halsband också, tappade mitt i lördags.. Btw så älskar jag smycken, haha alltså det låter gay men smycken som passar till män, jag är trots allt en man som gillar kvinnor. Så det ska fixas :) både ett halsband och en kvinna någon gång, fingers crossed!

Nej nu blir det en lugn kväll, måste hitta på något kul att göra. Annars blir det en trög natt, hatar att ha svårt att sova.. Jaja, godkväll på er goa människor!

Puss

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: