'

Om 10 år vill jag titta tillbaka och le.

2 DAYS TO GO!

Hallå där!

Happ i skrivandes stund så sitter jag i Strängnäs, klockan är 19:15 och Alex sover som ett barn. Haha men men, jag är bra på att underhålla mig själv :)

Har ju en grym fredag om 2 dagar som jag sett fram emot länge, hoppas på en klockren kväll såklart, men jag tvekar inte så mycket på den saken. Fantastiska människor kommer vara på plats så vad kan gå fel? :) Planen är att jag ska hämta Ebba vid 15.45 i Nyköping, åka hem till Gnesta för att fixa oss, sen bli upphämtade av Fredrik ca. 18.00, om allt går så i början så är jag nöjd :) Sen åker jag, Ebba, Alex, Robin, Fredrik och kanske Nathalie till Nyköping för att möta upp Yami, Yasmine, Jimmy med fler. Sen gör vi Rockbaren och O'learys osäkert med bland annat Million Stylez, awesooome :D 

Hur ska jag döda tid ikväll då? Jo, facebook, youtube, någon film och förmodligen NBA. Får vi se när jag somnar ikväll! Imorgon behöver jag iallafall vara fräsch men det ska ju inte vara några probs ;)

Dåså, tillbaka till det jag gjorde nyss, typ facebooka. Vilket bara blir tråkigare och tråkigare! Jaja, godkväll bloggen och på återseende!

Puss

/ M.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: